زیست شناسی

زیست شناسی

زیست شناسی
زیست شناسی

زیست شناسی

زیست شناسی

این محصولات زیبایی را دور بریزید

دانشمندان و پزشکان متخصص پوست و موبه بانوانی که همه ساله میلیون ها میلیون را صرف زیبایی و خرید برخی محصولات زیبایی می کنند توصیه می کند تا به جای غرق شدن در استفاده از این محصولات بر رژیم غذایی و ورزش سالم تمرکز کنند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران انواع ماسک های شیمیایی که به گفته سازندگان آن باعث کاهش چین و چروک پوست می شود در حقیقت کار خاص صورت نمی دهد و تنها باعث باز شدن مولکول های کلاژن می شود در صورتی افراد با استفاده از مرطوب کننده های طبیعی می توانند به همان نتیجه دلخواه اما از راه طبیعی و بدون عارضه دست یابند.

گفتنی است: محصولاتی که باعث تورم لب ها می شود در حقیقت باعث بروز تروما و یا زخم در محل تزریق می شود در صورت یکه چین و چروک لب ها معمولا به دلایلی مانند خشکی پوست به خاطر کم آبی بدن و همینطور وجود بیماری های قلبی و سایر علل مشابه است که افراد به جای استفاده از ترفند هایی برای برطرف ک رن آن می بایست از راه درمان این مشکل را برطرف کنند.

لایه برداری های شیمیایی پوست نیز که باعث نازک شدن پوست در دراز مدت می شود افراد می توانند با استفاده از شستشوی صورت به طور روز مره و بخور صورت به طور بیعی و بدون عارضه انجام دهند تا مقاومت پوست آنها در مقابل نور خورشید از بین نرود.

کرم های ضد چروک و همینطور کرم های دور چشم نیز با وجود کارا بودن اما افرد می توانند با خواب کافی عدم بداخلاقی و اخم و استفاده از عینک آفتابی در نور شدید همینطور استفاده از کرم های ضد آفتاب استاندارد به صورت طبیعی مانع از بروز آن شوند.برخی چین و چروک های طبیعی که با افزایش سن ایجاد می شود باعث زیبایی بیشتر برای افراد سالمند نیز می گردند و چهره طبیعی به آنها می بخشند در صورتی که نابود کردن همه چین و چروک ها باعث ایجاد یک چهره بی روح و مصنوعی در افراد می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد